Története 1971-ben kezdődött, amikor dr. Antalffy György barátai unszolására elindult egy autós ügyességi versenyen. Nem remélt győzelmet, csak a másnapi újságokból tudta meg, hogy megnyerte. Kezdetnek nem volt rossz, így elhatározta, hogy szerencsét próbál az autósportok legösszetettebb szakágában, a rallye-ban.
1972-ben saját széria Ladájával indult el, dr. Tandari Jánossal a Rallye-Túrabajnokságban (az akkori másodosztályban), ahol egy NSU mögött végeztek második helyen.
1973-ban az előző évi eredményeknek köszönhetően feljutottak az első osztályba, továbbra is a saját széria Ladájával, de már a Budapesti Volán színeiben indultak. Majdnem itt is bajnoki címmel kezdtek, csupán egy műszaki hiba miatti kiesés szorította őket a második helyre.
1974-ben kiköszörülték a csorbát, bajnokságot nyertek.
1975-ben már az első futamon bizonyítottak a Ladával, ezért a második versenytől megkapták Ferjáncz levetett tréning autóját, a Renault 12 Gordinit. Kategóriájukat így is megnyerték. A Taurus Rallye Európa-bajnoki futamon Staepelaere (gyári Ford) és Russling (Porsche) mögött harmadik helyen végeztek. Ebben az évben a Hegyi Gyorsasági Szakág bajnokságát is megnyerte.
dr. Antalffy- dr. Tandari
1976-ban továbbra is – a szakújságírók szerint – az „ősrégi” 12-es Gordinival próbálták felvenni a versenyt Ferjánczék 17-es Gordinijével. Év végén kategóriájukat megnyerték és ismét abszolút második helyen végeztek.
1977-ben már jónevű ügyvédként elhatározta, hogy saját pénzén vesz egy 17-es Gordinit, hogy partiban lehessenek Ferjánczékkal. Ki is utazott Franciaországba a Renault Sport műhelyébe, de hiába fizetett volna készpénzzel, mivel a Renault Sport már egy magyar versenyzőt támogatott, nem kívánt annak konkurenciát teremteni. 1978-79-ben is többször megnyerte kategóriáját, abszolút értékelésben gyűjtötte az ezüstérmeket. 1979 végén úgy döntött, hogy befejezi a versenyzést.
Hosszú szünet után 1991-ben tért vissza a rallye-pályákra Ranga László csapatvezetőjeként.
Ebben az évben abszolút magyar bajnokságot nyertek a Ranga László – Büki Ernő kettőssel. Megbízatását egy évre vállalta, így év végén végleg visszavonult az autósporttól.